2009. szeptember 29., kedd

Játék az anyagokkal (grafikaműhely)





Tök jó dolog kísérletezni, játszani a különböző anyagokkal, felületekkel, színekkel, sokkal jobban izgat ez, minthogy valamit megtervezzek és így az elsőre sikerüljön. Az izgibb, ha félig hagyom a véletlenre, és ha nem tudom, mi fog kisülni belőle. Mondjuk aztán rá szoktam jönni, hogy nem árt, ha néha azért tervezek is.
A Ráday utcában lévő műhely az, ahol jól ki tudja magát élni az ember, ahol gyönyörű öreg gépek, karcos, festékes asztalok és ugyanilyen eszközök vannak. Na meg ugye az illatok.



És az a legjobb, amikor a nap végén távozunk fekete körömmel és levakarhatatlan festékrétegekkel a kezünkön. Ez tényleg jó. A piszok maga is, meg hogy az ember mindent kézzel rakosgat, megfog és olyan lesz. Kapcsolat oda-vissza. Mi festünk a festékkel, és közben a festék meg ránkfest.
(Gyerekkor: szirom, homok, föld, szén, gomba, puha fa, levél.)





2 megjegyzés:

  1. Ezek a szépségek, nekem mind tetszenek! Mindíg attól félek, hogy valaki megkérdezi, hogy Ok.de miért?
    Nem tudom. Komolyan nem, de nem is érdekel! Jó nézni és gondolkodni.

    VálaszTörlés
  2. Ezek szimplán csak vizuális élmények, nem kell bennük mélyebb értelmet keresni. Jó elkalandozni a vonalaikon, színeiken, a felületek látványán. Nekem ugyanilyen szép a kosz, a rozsda, a lepattogzás-az idő művei. Egyszerűen csak élményt nyújt a látványuk, ennyi. Szépek.
    Igen, én készítettem az életzamatos táncos lábakat.
    Köszi!

    VálaszTörlés