2009. június 29., hétfő

Lengő ruhák, teregetés




Kaptam 3 helyes horgolt ruhát egy idegentől, most száradnak a kád fölött, szerencsére van ablak, így át tudja járni őket a dzsumbuj gesztenyefás kertből jövő illatos szél, ami kimegy a nagyszobán keresztül a Déli pu. vonatai fölé.
Psophie jegyzőkönyve óta viszonyulok én is másképp a teregetéshez, azóta tartom egy csoda dolognak, amihez egy csomó dolog kapcsolódik, nem csak a piszkos ruha, mosógép, és a vizes ruhákkal való bíbelődés.
Nálam kifejezetten egy álom az, hogy szabadban teregessek, mert eddig csak fürdőszobában, szobában és erkélyen volt lehetőség. Mondjuk az erkélynek is örülök, de a friss levegőn, fák alatt, napfényben, szárítókötélen ringatózó ruhák.. na az az igazi. Most tavasszal volt erre egy véletlen alkalom, amikor a régiházban észrevettem, hogy lejárt a mosógép apa ingjeivel. Rögtön futottam ki a ruhákkal és egy lepukkant szárítóval a kertbe, és néztem a rideg ingek könnyed lebegését és a délutáni imbolygó napfényt. Akartam rövidfilmet készíteni, de már nem volt hely. Így csak gyönyörködtem.



Átjárja a Nap, látszik:


Mint a nárcisz:


Régiházi régi teregetés anyával és harisnyával

3 megjegyzés: